پیام شهردار بندر بوشهر به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

پیام شهردار بندر بوشهر به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی
 
 
شهردار بندر بوشهر با صدور پیامی فرارسیدن سومین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی را گرامی داشت.
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر،  متن پیام حسین حیدری بدین شرح است:
 
    بسم الله الرحمن الرحیم
 
شهادت سردار سلیمانی یک حادثه‌ تاریخی است، یک حادثه‌ی معمولی نیست که از یاد تاریخ برود؛ این در تاریخ ثبت شد به عنوان یک نقطه‌ی روشن و (شهید سلیمانی)، هم قهرمان ملّت ایران شد و هم قهرمان امّت اسلامی شد؛ این نکته‌ی اساسی است. (مقام معظم رهبری) 
 
شهید سلیمانی به عنوان سردار سرافراز و پیروز مقاومت سال های سال در مسیر آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی و نابودی داعش مبارزه کرد و توانست به عنوان نماد عینی مبارز با تروریسم، عزت، غیرت، ولایتمداری، اخلاص و کمک به همنوعان معرفی شود.
 
سردار سلیمانی با مبارزات بی پایان خود در برابر دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی و همچنین کشورهای مسلمان محبوب آزادی‌خواهان جهان شد و آرامش و امنیت را در منطقه پرآشوب خاورمیانه به ارمغان آورد.
 
اینکه امروز ایران اسلامی در دریای متلاطم خاورمیانه به عنوان جزیره آرامش لقب گرفته بخش زیادی از این دستاورد مهم را باید قدردان تلاش ها و ایثار سردار رشید مقاومت و همرزمان شجاعش بدانیم.
 
دشمن وقتی پی به ناتوانی در برابر سردار شهید سلیمانی برد در اقدامی ناجوانمردانه و خارج از میدان نبرد وی را مورد حمله بی رحمانه خود قرار داد.
 
با همه این توطئه های دشمنان پرچم سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهید ایشان در حمایت از ملت های مظلوم و بی گناه برافراشته تر از گذشته به اهتزاز درخواهد بود.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی های سردار مقاومت شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و تسلیت سومین سالروز عروج ملکوتی اش  آرزومندم همگان با خدمت صادقانه در سنگر مقدس نظام جمهوری اسلامی رهرو راستین آن سردار شجاع و با اخلاص باشند.
 
                     حسین حیدری
                  شهردار بندر بوشهر

 

گزارش تصویری

۱۳ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۳۷
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۴۹۸
کد خبر : ۳,۲۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید