بازدید شهردار بوشهر از هیئت‌های مذهبی در شب‌های قدر و شب شهادت امام علی (ع)

بازدید شهردار بوشهر از هیئت‌های مذهبی در شب‌های قدر و شب شهادت امام علی (ع)
در‎ ادامه برنامه‌های معنوی ماه مبارک رمضان، شهردار بوشهر به همراه سرپرست معاونت خدمات شهری و جمعی از مدیران شهری، از موکب‌ها، ایستگاه‌های صلواتی و هیئت‌های مذهبی که در پارک‌ها و سطح شهر فعالیت می‌کنند، بازدید کرد.
 
این موکب‌ و هیئت‌ها با همکاری و حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در ماه مبارک رمضان و به‌ویژه شب‌های قدر و ایام شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام به اجرای مراسم احیا و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی پرداختند.

در این بازدید، شهردار بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های هیئت‌ها در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای همشهریان و مسافران نوروزی، بر اهمیت فراهم آوردن فضایی آرام و معنوی برای استفاده شهروندان تأکید کرد.

حسین حیدری همچنین نکاتی را در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ترافیکی به مسئولان هیئت‌ها یادآور شد تا اطمینان حاصل شود که این برنامه‌ها در بهترین شرایط ممکن برگزار می‌شود.

گفتنی است، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر در تلاش است تا با ایجاد هماهنگی بین نهادهای مختلف و مردمی، زمینه‌ساز برگزاری مراسم باشکوه و موثر در ایام خاص و مناسبت‌های ملی و مذهبی باشد.
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۲۹
تعداد بازدید : ۱۰۹
کد خبر : ۳,۸۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید