به‌منظور بررسی و رفع مشکلات شهروندان صورت گرفت؛ دیدار چهره به چهره شهروندان منطقه ٢ با شهردار بوشهر

به‌منظور بررسی و رفع مشکلات شهروندان صورت گرفت؛  دیدار چهره به چهره شهروندان منطقه ٢ با شهردار بوشهر
> کانال اطلاع رسانی و خبری مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر: به‌منظور بررسی و رفع مشکلات شهروندان صورت گرفت؛
دیدار چهره به چهره شهروندان منطقه ٢ با شهردار بوشهر

دیدار چهره به چهره شهردار، معاونین و مدیران شهرداری با شهروندان بوشهری، به‌منظور بررسی و رفع مشکلات قانونی شهروندان منطقه ٢ شهرداری در دفتر شهردار برگزار شد.

در این دیدار که در محل ساختمان شهرداری مرکزی برگزار شد، حسین حیدری شهردار بوشهر مسائل مطرح‌شده توسط شهروندان منطقه ٢ شهرداری را در حضور معاونان و مدیران شهری پیگیری و برای رفع این مشکلات اقدام کرد.

شهردار بوشهر در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان گفت: رفع مسائل و مشکلات شهروندان در چهارچوب قانون و در سریع‌ترین زمان ممکن وظیفه مسئولان و کارکنان به‌عنوان خادمان مردم است.

شهردار بوشهر با تاکید بر لزوم اجرای قانون در راستای ایجاد عدالت اجتماعی افزود: مدیران شهری بایستی در مراجع قضایی و کمیسیون‌های مختلف به‌عنوان نماینده شهرداری، از حقوق شهروندان دفاع کنند.
گفتنی است در این دیدار، شهروندان منطقه ٢ شهرداری بوشهر موضوعاتی نظیر تعریض و بازگشایی گذرها، آسفالت معابر، مسائل مربوط به خدمات شهری، پیگیری آرای کمیسیون‌ها و... را مطرح کردند که از سوی شهردار و مدیران شهرداری پیگیری شدند.

در این نشست علاوه بر شهردار بوشهر، معاون شهرسازی، معاون عمرانی، مدیر شهرداری منطقه ٢، مدیر حقوقی، مدیر ارتباطات، مدیر املاک، رئیس سازمان عمران، مدیر درآمد و تعدادی از کارشناسان حوزه‌های مربوطه حضور داشتند. > کانال اطلاع رسانی و خبری مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر: 🖼 عکس 
۸ خرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۵۵
تعداد بازدید : ۱۳۷
کد خبر : ۳,۹۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید