فراخوان «طراحی المان‌های شهری» شهرداری بوشهر منتشر شد

فراخوان «طراحی المان‌های شهری» شهرداری بوشهر منتشر شد
نخستین فراخوان طراحی المان‌های شهری شهرداری بندر بوشهر در سال 1403 با لزوم توجه به نشانه‌ها و المان‌های شهری برگرفته از شاخصه‌ها و ویژگیهای فرهنگی، تاریخی و اجتماعی مرکز استان بوشهر منتشر شد.
معاونت خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر با اعلام این خبر افزود: از جمله اهداف ما در انتشار این فراخوان گسترش فضاهای پویا و پرنشاط برای شهروندان محترم است که امید داریم در کنار واکاوی اصالت و معنا و ایجاد تنوع در فضاهای عمومی بتوانیم با کمک طراحان و هنرمندان عزیز، سیمای کالبدی شهر را بهبود دهیم.
مختار کرمی با تاکید بر لزوم توجه به عوامل اقلیمی، کالبدی و فرهنگی در طرح‌های ارسالی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین محورهای این فراخوان، می‌توان به طراحی المان‌های ثابت ویژه میادین شهید مجید بشکوه، بهمنی، بسیج و همچنین طراحی المان نوروزی استقبال از بهار 1404 با در نظر گرفتن تقارن با ماه مبارک رمضان، طراحی المان‌های دریایی، طراحی قاب عکاسی و طراحی المان لوگوتایپ بوشهر با فونت فارسی اشاره کرد.
گفتنی است، متقاضیان شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 15 تیرماه به آدرس ایمیل Farakhan.zibasazan@bushehr.ir ارسال نموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 07733340572 در ساعات اداری (معاونت خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر) تماس حاصل نمایند.
۱۰ تیر ۱۴۰۳ ۱۱:۰۸
تعداد بازدید : ۶۹
کد خبر : ۳,۹۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید