با حکمی از سوی شهردار بوشهر؛ سرپرست مدیریت منطقه یک شهرداری بوشهر منصوب شد

با حکمی از سوی شهردار بوشهر؛  سرپرست مدیریت منطقه یک شهرداری بوشهر منصوب شد
شهردار بوشهر با قدردانی از تلاش‌های محمد قنبری، طی حکمی مسعود غلامزاده‌فرد را به‌‌عنوان سرپرست مدیریت منطقه یک شهرداری بندر بوشهر منصوب کرد.
 
حسین حیدری در آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت منطقه یک شهرداری بندر بوشهر اظهار کرد: در حوزه خدمات‌رسانی به شهروندان باید شرایطی فراهم کرد تا رضایت بیش از پیش آنان تامین شود و یکی از راهکارهای تحقق این مهم، پویایی و بالندگی مدیریت‌های مناطق شهرداری است.
وی ادامه داد: شهرداران مناطق باید به‌صورت روزانه از معابر و محلات منطقه خود بازدید کرده و از نزدیک با مشکلات و معضلات شهروندان آشنا شوند تا بتوانند به‌سرعت برای رفع موانع و مشکلات شهری اقدام کنند.
حیدری در ادامه با تجلیل از تلاش‌های محمد قنبری در کسوت مدیریت منطقه یک شهرداری اظهار کرد: انتظار داریم مسعود غلامزاده‌فرد نیز به‌عنوان سرپرست جدید منطقه یک شهرداری بتواند با تعامل و همکاری بیش از پیش، به پیشبرد هرچه بهتر امور محوله کمک کند.
در متن حکم ابلاغی شهردار بوشهر خطاب به مسعود غلامزاده فرد آمده است: با عنایت به مراتب تخصص، تجارب و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست منطقه یک شهرداری بوشهر منصوب می‌گردید.
امید است برابر شرح وظایف محوله با هماهنگی‌های کامل و در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری در راستای خدمات مطلوب به شهروندان گام بردارید.
همچنین انتظار است براساس گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف در دولت مردمی گام برداشته و با اتحاد و یکپارچگی در همه سطوح سازمانی شاهد تحول چشمگیر در آن حوزه باشیم.
۲۴ تیر ۱۴۰۳ ۰۷:۰۵
تعداد بازدید : ۱۳۱
کد خبر : ۳,۹۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید