پروژه ساماندهی ضلع شرقی خیابان شهدا در مسیر پیشرفت

پروژه ساماندهی ضلع شرقی خیابان شهدا در مسیر پیشرفت
 
شهردار بوشهر اعلام کرد: پروژه ساماندهی ضلع شرقی خیابان شهدا که شامل بازارهای خرمافروشان، صفا و محدوده شرق خیابان شهدا می‌شود، با مبلغ پیمان بیش از ۵٢ میلیارد ریال و مدت پیمان ۵ ماه، با سرعت قابل قبولی در مسیر پیشرفت قرار گرفته و در حال انجام است.
 
حسین حیدری افزود: در این پروژه کفسازی بازار خرمافروشان به مساحت ۳۵۰ متر مربع و بازار صفا به مساحت ۷۰۰ متر مربع به اتمام رسیده است. همچنین کفسازی و سنگفرش خیابان شهدا به مساحت ۱۷۵۰ متر مربع نیز در دست اقدام است.
 
شهردار بوشهر با اشاره به اهمیت این پروژه اظهار داشت: این پروژه با توجه به خواست و نیاز بازاریان و شهروندان انجام شده و رضایت خوبی را به‌دنبال داشته است. با اتمام این پروژه، امیدواریم که فضای کسب و کار و رفاه شهروندان بهبود یابد. 
 
وی در ادامه تصریح کرد: تلاش ما بر این است که تمامی پروژه‌های عمرانی با بالاترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام برسد تا شهروندان بوشهری از زیرساخت‌های مناسب‌تری برخوردار شوند. پروژه ساماندهی ضلع شرقی خیابان شهدا نیز نمونه‌ای از این تعهد ما به توسعه و آبادانی شهر است.
 
شهردار بوشهر در پایان گفت: از تمامی بازاریان و شهروندان عزیز که در طول اجرای پروژه همکاری و صبوری کرده‌اند، تشکر می‌کنم و امیدوارم با اتمام این پروژه شاهد رضایت بیشتر و بهبود شرایط در این منطقه باشیم.

پروژه ساماندهی ضلع شرقی خیابان شهدا در مسیر پیشرفت

 

۳۱ تیر ۱۴۰۳ ۰۹:۵۴
تعداد بازدید : ۶۷
کد خبر : ۳,۹۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید